Felmondási kisokos

 

Összegyűjtöttük, hogy milyen feladatai vannak a pénztárgépével kapcsolatosan, amennyiben úgy dönt, hogy megszünteti vállalkozását vagy befejezi az online pénztárgép használatát megkövetelő tevékenységét.
Fontos, hogy minden ilyen esetben egyeztessen könyvelőjével és a pénztárgép viszonteladójával/szervizesével is!

 

1 . Egyeztetés a pénztárgép viszonteladójával

 

A pénztárgép használatának befejezését követően javasoljuk felkeresni a pénztárgép viszonteladóját vagy szervizesét, aki elvégzi a gép hivatalos lezárását és információt nyújt a további teendőkről.
Fontos tudni, hogy a pénztárgépek többsége, így a Micra Jota pénztárgépek is átszemélyesíthetőek, ezért érdemes felajánlani a viszonteladónak a pénztárgépet értékesítésre. Amennyiben a pénztárgép állapota megfelelő a viszonteladó ezt megvásárolhatja és használt gépként továbbértékesítheti.

 

2. Bejelentés a NAV felé

 

A NAV részére ügyfélkapun keresztül szükséges jelezni az adott pénztárgép használatának megszüntetését.

A PTGTAXUZ adatlap kitöltését követően 01-es lapon az 3. pontot kell megjelölni: HASZNÁLATBÓL KIVONÁS. A tervezett időpontot is meg kell adni.
A beküldés visszaigazolásaként készül az Elfogadó nyugta, amely így szintén rendelkezésre áll elektronikusan is.

(Ezt a NAV bejelentést legtöbb vállalkozás esetében az ügyfélkaput kezelő könyvelő tudja elvégezni!)

 

3. Adatkapcsolat felmondása a No Roaming felé

 

Az adatkapcsolati szerződés felmondása az itt letölthető Felmondási nyilatkozat segítségével kérhető, amelyet kitöltés és aláírás után beszkennelve vagy lefotózva e-mailen várunk az info@noroaming.hu e-mail címre. Ehhez feltétlenül szükséges csatolni a NAV-hoz beküldött PTGTAXUZ nyomtatványt és az elfogadó nyugtát is!

Kérjük, hogy töltse ki a felmondás okát is, valamint itt jelezze, ha értékesítésre került a pénztárgép, ezzel is segítve munkánkat!

Amennyiben ez hiánytalanul beérkezett hozzánk, az adott hónap utolsó napján vagy a felmondásban jelzett szolgáltatás igénybevételének utolsó napján (ha ez későbbi) az adatkommunikációt megszüntetjük.

A korábban érvényben lévő 15 napos bejelentési határidőt az új koronavírus járvány miatti vészhelyzetre tekintettel, a vállalkozások érdekében 3 napra csökkentettük, de ez csak akkor érvényesíthető, ha nincs az Előfizetőnek tartozása.

Az előfizetői szerződés csak akkor szűnik meg, ha az Előfizetőnek nincs számlatartozása! Ügyfélszolgálatunk telefonon vagy e-mailen tájékoztatást ad fizetési egyenlegéről! A lejárt tartozásokat átadjuk a Credit Contoll követeléskezelő cégnek, amely haladéktalanul megkezdi a behajtást.

 

Fontos! Az előfizetői szerződés felmondásával Előfizető tudomásul veszi, hogy az érintett pénztárgép adatforgalma visszavonhatatlanul letiltásra kerül, és a pénztárgép csak AEE cserét követően lesz ismét használható, melynek költsége annak üzemeltetőjét terheli. Az AEE csere díja minimum 70.000 Ft, ezért amennyiben esélyét látja annak, hogy a pénztárgépet később még használni fogja, akkor inkább a szüneteltetési lehetőséget válassza! Ebben az esetben 6 hónap ingyenes, majd 1 hónap fizetendő, ezután újabb 6 hónap ingyenes és így tovább.

Amennyiben a pénztárgépét eladta a viszonteladónak, kérjük, hogy jelezze a felmondáson!

 

A NAV és a No Roaming Kft. online pénztárgép nyilvántartása független egymástól!

 

Amennyiben további kérdésük lenne, vagy bizonytalanok pénztárgépük státuszával kapcsolatban, kérjük, hívják ügyfélszolgálatunkat a 06-70-886-1000-es mobilszámon.